4 Aralık 2010 Cumartesi

Durağan Eğitim Sağlık Spor Aktiviteleri


Eğitim


İlçemizde 1 Lise, 1İmam Hatip Lisesi, 1 Sağlık Meslek Lisesi, 1 Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi Lisesi, Lise Bünyesinde Süper Lise, 1 Yatılı İlköğretim Bölge Okulu, 4 İlköğretim OKulu, Çerçiler Köyümüzde PİO Beyküsü DSİ PİO Okullarmızın yanı sıra yakın köyler ilçeye taşımalı, uzak köylerimizin tamamında ilköğretim okulları mevcuttur. 


Sağlık


İlçemizin Devlet Hastanesi 50 yataklıdır. Ameliyathane, Acil, Labaratuar ve Röntgen üniteleri bölge halkına rahatlıkla hizmet verebilecek kapasitededir. Yaklaşık 30.000 nüfusa hizmet veren bir sağlık kuruluşu olup çevre il ve ilçelere sağlık sıkıntısı yoktur.


Durağan Devlet Hastanesi : (0368) 416 14 85 - - Merkez Mah. Buzluk Cad.




Spor


İlçemizde Gökırmak Spor Kulübü dışında spor kulübü bulunmayıp Sinop 1. Amatör kümede oynamaktadır.




                              

0 yorum:

Yorum Gönder